Домашні завдання для учнів 5-8 класів (12-20.03) – Освітній округ- опорний заклад освіти "Шкарівський академічний ліцей- центр позашкільної освіти"

Домашні завдання для учнів 5-8 класів (12-20.03)

Browse By

5 А клас

Д.з. природознавство. &33,ст.146,пит.4,5,6 (письмово).Замалювати в зошиті клітину, зробить підписи
&34,пит.3 ,письмово.
По бажанню ст.151, стань природодослідником. Результати дослідів сфотографувати і представити в класі.

Математика: параграф 28 № 975 – 1000 (вибірково 15 номерів); параграф 29 (1) № 1010 – 1029 (вибірково 10 номерів)

Українська мова: параграф 54, ст. 159 – 160 вивчити правила; Вправа 430

Українська література: вивчити біографію Т.Г. Шевченка; вивчити вірші “Садок вишневий коло хати”, “За сонцем хмаринка пливе”.

Англійська мова: SB p/23 -26 опрацювати, вивчити невідомі слова, підготуватися до контрольної роботи. SB р.24 вивчити діалог. WB p. 12 – 15

Історія: параграф 15 с. 89 завдання 1-8 письмово; параграф 16 с.95 завдання 1-9 письмово.

Інформатика: с. 156 – 160; с.167 запитання : 1-4 знати відповідь

зарубіжна л-ра : Дочитати “Аліса в Країні Див”. Переглянути фільм.

З образотворчого мистецтва:
Зробити 2 малюнки(ескіз писанки та писанка розмальована)

5 Б клас

Д/з зарубіжна л-ра : Дочитати “Аліса в Країні Див”. Переглянути фільм.

Українська мова: параграф 54, ст. 159 – 160 вивчити правила; Вправа 430

Українська література: вивчити біографію Т.Г. Шевченка; вивчити вірші “Садок вишневий коло хати”, “За сонцем хмаринка пливе”.

Д/з з образотворчого мистецтва:
Зробити 2 малюнки(ескіз писанки та писанка розмальована)

Д.з. природознавство. &33,ст.146,пит.4,5,6 (письмово).Замалювати в зошиті клітину, зробить підписи
&34,пит.3 ,письмово.
По бажанню ст.151, стань природодослідником. Результати дослідів сфотографувати і представити в класі.

Історія: параграф 15 с. 89 завдання 1-8 письмово; параграф 16 с.95 завдання 1-9 письмово.

Інформатика: с. 156 – 160; с.167 запитання : 1-4 знати відповідь

 

6 А клас

Завдання для 6 класу, виконати до 20 березня.
Мова: & 51. Вправи 426, 428, 432 ( лише третє завдання).
& 52. Вправи 434, 438.
& 53. Вправи 444, 445.
Вправи 447, 448.

Література : прочитати або прослухати повість Ярослава Стельмаха “Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера”.

Д/з біологія.
&39, замалювати у зошит життєвий цикл мохів, ст.177,закінчити речення
&40, ст.181, пит.3,7 письмово,таблицю заповнити в зошиті

Д/з зарубіжна л-ра :Рей Бредбері “Усмішка” прочитати твір

Інформатика: с. 84- 89 знати відповіді на запитання 1-6 на с. 89

Математика: опрацювати & 29, номера 1325 – 1360. Завдання на тиждень

Географія: $ 42, с.167-169, знати відповідь на питання1-5 с.169
& 43 с.170-173, знати відповіді на питання 1-5 на с.173

Малювання: створення композиції на побутовий жанр. ” Сім’я господарює”

6 Б клас

Математика: опрацювати & 29, номера 1325 – 1360. Завдання на тиждень

Завдання для 6 класу, виконати до 20 березня.
Мова: & 51. Вправи 426, 428, 432 ( лише третє завдання).
& 52. Вправи 434, 438.
& 53. Вправи 444, 445.
Вправи 447, 448.

Література : прочитати або прослухати повість Ярослава Стельмаха “Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера”.

Д/з зарубіжна л-ра :Рей Бредбері “Усмішка” прочитати твір

Історія: & 47, с.150, завдання 1-3 (письмово)
&48, с.153, завдання 1-3 (письмово)

Географія: $ 42, с.167-169, знати відповідь на питання1-5 с.169
& 43 с.170-173, знати відповіді на питання 1-5 на с.173

Англійська мова: SB p.94-96 опрацювати, вивчити невідомі слова.
p. 94 вивчити діалог WB p. 56-57 опрацювати

Малювання: створення композиції на побутовий жанр. ” Сім’я господарює”

Інформатика: с. 84- 89 знати відповіді на запитання 1-6 на с. 89

Д/з біологія.
&39, замалювати у зошит життєвий цикл мохів, ст.177,закінчити речення
&40, ст.181, пит.3,7 письмово,таблицю заповнити в зошиті. Перевірте, чи правильно ви замалювали схему життєвого циклу мохів? За таким зразком замалюйте в зошитах життєві цикли папоротей та хвощів, опрацювавши &40,41. Випишіть терміни,що зазначені в кінці параграфів (с.180,176,185). Також надсилаю зразок таблиці, яку необхідно виконати та надіслати мені на електронку. Це виконуємо до 1 квітня

7 клас

Біологія: ст.177, “Навчаємось пізнавати”, таблиця письмово.
&41,підготувати міні-проект”Майстерність маскуватися”,ст.181,
підготувати 2-3 цікавих завдання( кросворд, робота з малюнком, тести і т.д.)
Основи здоров’я– &19,ст.77, завдання 6.
&20, ст.80 моделюй,завд.1,2,3.
Української мова підгрупа В.О. виконати до 20 березня.
& 43. Вправи 449, 450, 451, 453.
& 44. Вправи 459, 462, 464, 466.
До & 44 відеопояснення.

Українська мова підгрупа Л.О.
Впр.357, 358, 363, 364. & 32-40 знати правила.
Українська література
ст.176-178 – вибрати 1 вірш Л. Костенко і вивчити.р
ст.179-185- читати, аналізувати.
ст.182-183 – вибрати 1 вірш В. Симоненка і вивчити.
Алгебра Опрацювати & 22-23, #1093, 1112.
Геометрія Опрацювати & 21-22.
Англійська мова (для обох груп)
SB. ст.42-43, читати текст, вивчити виділені слова, опрацювати правила Past Continuous, виконати всі вправи письмово, написати про свій дивний сон.
Фізика & 38-39 – прочитати, ст.153 – опрацювати задачі, виконати вправи # 252-265, 284-286*.
Історія України
& 23, ст.168 – завдання 3-4 письмово.
Всесвітня історія
& 20 – 22, скласти по 2 запитання до параграфу.л
Хімія
& 17, #12-13 – письмово,
& 20, #12 – письмово,
& 21, #17 – письмово.
Зарубіжна література:
прочитати два твори на вибір Едгара По.
Географія: урок 12 березня – параграфи 49,50 опрацювати, 48,47 повторити, практична робота № 10,11 (типи клімату) у зошиті для практичних робіт виконати! Працювати з картою: вивчити розташування географічних об’єктів Євразії: елементи берегової лінії, форми рельєфу, річки, озера, пустелі. Уроки 17,18,19 березня: опрацювати параграфи 51,52,53,54, відповідати на запитання після параграфів коротко письмово.
Образотворче мистецтво: рекламна листівка продуктів харчування.
Інформатика (обидві групи) прописати в зошиті алгоритм за власним проектом.

8 клас

Домашнє завдання для 8 класу з географії: урок 12 березня – параграфи 35,36 повторити (гори), знати визначення понять: яйли, куести, полонини; параграфи 37,38 опрацювати, вивчити карту: затоки Чорного і Азовського морів, відповісти на запитання після параграфів письмово коротко! Уроки 17,19 березня: параграфи 39,40,41 опрацювати, вивчити визначення основних понять і термінів, коротко письмово відповісти на запитання після параграфів, у зошиті для практичних робіт виконати практичну роботу №10 (позначити заповідники на к.к.), а також нагадую, що у зошиті для П.Р. мають бути виконані всі практичні роботи!

Д.з. з біології
Використайте підручник Соболь,
8 клас.
&39,ст.174,таблиця( порівняльна характеристика) письмово;
& 40, ст.178, “біологія+здоров’я”

Алгебра:
Прочитати ₴ 21
Зробити конспект
Виконати N 807-815
Геометрія
Прочитати ₴22-23
Зробити конспект
N 820-824 843-849
Фізика:
₴ 31-32 зробити конспект, вивчити формули
N 255-264

ХІМІЯ:
₴ 25 ( ст. 133 – вивчити формули та назви кислот)
N 193, 194, 195 – письмово
₴ 27 N 207, 208, 212
& 30 N 236, 238, 241 ( на окремому листку)
₴ 23, 24, 25, 26 повторити

МИСТЕЦТВО 8 КЛАС
Намалювати архітектурний фасад класичної будівлі.

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ 8 КЛАС
& 26, 28, 29, ст. 193 N1-4
ІСТОРІЯ ВСЕСВІТНЯ
& 20,21, ст. 161-162 завдання N3-5 письмово
УКРАЇНСЬКА МОВА
Впр 306,307, 308, 309
& 27-30 – вивчити правила.
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
ст. 220-246 чит
ст. 225 ( п. 5,6,7 – письмово)
ст. 231 (п. 4,6,7 – письмово)
ст. 236 ( п. 1 з будиночком) письмово.
ІНФОРМАТМКА
ст 181-186, питання: 1-7

SB. Unit 9 b.1)стор.94 текст читати і перекладати.Вивчити слова нові (письмово).2)стор.95( всі вправи письмово)3)Workbook стор.58 письмово опрацювати.(д.р. на 2 тижня)